Talking is mental walking

Charlie Chaplin pelkäsi koko elämänsä koska kukaan ei viitsinyt ymmärtää, oli helpompaa nauraa. Kyse on vakavasta asiasta, missä tekniikka pakottaa kulttuurit nöyrtymään johonkin joka ei ole ihmisyydelle milloinkaan oikein. Zizek on minusta ottanut mallia? Ehkä hänet on ns. luotu? Ehkä ei ollut Zizekiä ennenkuin minä aloitin? Kuten Naomi Kleinkin - ovat piilaakson tuotteita koska me tuotamme ja he rahastavat? * aito ei kopioi ketään *

Saturday, September 22, 2007

Södergran

....ja muut poeettiset mielet. Minulla on paljon pahempi mieli, en siis
ole mikään poeetti, vaikka nyt Paavo laittoi korttinsa pöytään.


Ei ei ei Paavo - ei noin. Minua ei osteta: don't you see? Minä
en halua, että maailma on paska, se siis motivoi: ei raha yksin.
Minä haluan tuottaa laatua, olla siis osana sellaista, josta syntyy
laatua: en rapsuttaa b-luokan runoja. Niitä voin oman pöytälaatikon
takia kenties rapsuttaa, mutta minä olen valmentaja: sinuakin.

Olet parempi ihminen nyt. Minä sen tein. Se oli aikamoinen
työnäyte, ei tosin tule näkymäään ikinä, kuten ei monimuukaan
työnäytteistäni.

..

Ne vaan ON. in ja on. IN ja out voisi sanoa.

shit.

Labels:

6 Comments:

Blogger dudivie said...

takcar jag grannen min

9:28 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Mutta Ilkka ei ole out. Jos hän on Hän.

11:19 AM  
Blogger dudivie said...

wake me up when september
tässähän lulee itseään ilkaksi

5:26 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Miksi vasta septemberissä?
Mitä silloin tapahtuu? Minun mielestäni Pariisiin pitää mennä keväällä. Se on rakastuneiden paikka. Sit toisekseen, minä haluan (eiku vaadin) että olet Ilkka. Mitäs nyt sanot. Ja kuorsaan - siitä ei pääse yli eikä ympäri: naisellisuuteni loppuu heti kun uni on vallannut minut: siinä kohtaan olen iloisesti nukahtava koira. Näen unia ja tahdistan kyytiä jalalla.
Kuorsaan ja pidän ääniä - olen tämän takia halukas elämään omassa koirankopissani (makuuhuoneessani). Sen sijaan voin sisustaa iltahuoneen joka on romanttinen ja upea: mutta kun uni alkaa tulla on parempi että hauva menee ulos koisimaan. Voff.

9:00 AM  
Blogger dudivie said...

this post was ritten on september
hyvä ohjelma menossa

8:26 AM  
Blogger dudivie said...

en tarvitse pariisia rakastuakseni mutta voin tehdä sen missä tahansa vaikka pariisissa
Nyt keväällä poikani tarvitsee kenties
tukea
mutta voin tulla

8:30 AM  

Post a Comment

<< Home