Talking is mental walking

Charlie Chaplin pelkäsi koko elämänsä koska kukaan ei viitsinyt ymmärtää, oli helpompaa nauraa. Kyse on vakavasta asiasta, missä tekniikka pakottaa kulttuurit nöyrtymään johonkin joka ei ole ihmisyydelle milloinkaan oikein. Zizek on minusta ottanut mallia? Ehkä hänet on ns. luotu? Ehkä ei ollut Zizekiä ennenkuin minä aloitin? Kuten Naomi Kleinkin - ovat piilaakson tuotteita koska me tuotamme ja he rahastavat? * aito ei kopioi ketään *

Monday, December 03, 2007

Kulta

Kulkurille sydämenlyönnit ovat kuin kultaiset kädenlyönnit: täyttä totta.

Labels: , ,

21 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kulkurit ovat aina olleet lähellä sydäntäni, sydämessäni sanoisin... johtuu kai omasta kissanluonteestani... tai toisin, jos haluan jäädä kaipaamaan, haluan kaivata kulkuria, joka tuli ja otti, aamun sarastukseen hävisi, ja joka ehkä joskus palaa luokseni, viheltelee ikkunan alla heinänkorsi suussaan, ilkikurinen hymy suupielessään, tietää sanomattakin, että kaivattu on.. hui, alkoipas tarina virrata nyt...

6:19 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

Tässä on ehkä jokin väärinkäsitys: minä olen vain tahallani sekoittanut minun roolikuvani mies/naisroolien sisällä. Minä olen nainen - oikea hetero nainen - mutta käytän luonteestani androgyyniä tai kulkuria jne jne eli symboliikkaa. Mutta minä rakastuin mieheen; taas oikea mies minun käsittääkseni. Rararatikka-juttu mutta heavy keikka. Kaipaan siis ihan kuin sinä, mutta jos olet erehtynyt niin nyt kannattaa miettiä ettei mene väärin.

11:02 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

Minä yritin katsoa dino-sauruksen
kuvaa, mutta ei ollut kuvaa sen
jälkeen kun olin maksanut maksun
sen katsomista. Miksi tämä tapahtui?
Raiteet vievät jonnekin, mutta nyt
on kahdet uomat: toinen puhuu samaa
mieltä ja toinen samaa kieltä.
Onko se silti sama ratikkareitti?
Meneekö tämä ratikka kotiin?

10:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hih... ei ole väärinkäsitys, kyllä minä tiedän että olet nainen ja hetero, aivan kuin minäkin!

10:24 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Okay, siis missä on kompa? Missä olemme tavanneet: joku vihje tai juttu josta saan lisää palasia?

6:22 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

Okay katti; pidä kulkurisi jos pyörteeni sekoittavat. Olin ehkä romanttisessa huumassa; kyllä pääsen yli. Pääsin jo ehkä vaikka ei siltä tunnu. Tunne on monesti valheellinen ohjenuora; sekin minun pitäisi tietää. Eskapismi.

7:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

*reps*
hupaisa ajatus, että olisimme tavanneet, kaikkihan on mahdollista... hetken koin höövelin tunteen, että luen itseäni!

11:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

siis sanoi

11:16 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

Rakkaus on hemmetinmoinen virus.

11:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

siis sinä olet nainen?

11:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

et taida tarkoittaa mit' sanot

12:49 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

Mikä olisi valetta? Hmmm hattuni kenties? Ei se on oikea knalli. Keppini kenties? Ei se on herrasmiehen keppi, lukeneen merkki!
Valetta tuo kuvien katselu? Ei, sekin oli yritys vain. Valetta tuo rakkaus Häneen, siis hän joka On eikä vain ole olevinaan?

Ei - Hän ei ole vale eikä vanha suola, ei uusi valloitus eikä leikkiä vaan. Hän on minulle syy olla mikä olen: Olen. Elän siis olen: tinkably.

12:09 AM  
Blogger dudivie said...

Mies joka möi Suomen Tissiparista..wats wrong wit that?

10:08 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Kuka möi Suomen tissiparista? Mitkä tissit ne sitten oli?

5:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

jaa no siitä on jo aikaa

10:34 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

kuka möi, kuka tarjosi tissejä?

11:42 AM  
Blogger dudivie said...

sen kulkurinvalssin tekijää en nyt muista. esitinkin jo kysymykseni tuolla edellä ja pääsin tänne..asti. hahaa. yrittääkö joku nyt kertoa minulle tarinaa itsestäni jota en tiennyt? multa menee äksät ja hiit sekasin. hii on x
ja tommonen suttunen puku
minneköhän noillakin kengillä voi kävellä
tiedän että osaat poimia kukkia ja pitää niitä hampaitten välissä mitä muuta osaat

11:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

kylläpäs olen ilkea. tuo puku on kauneimpia mitä olen nähnyt. kulkurit pesulassa? kyllä minäkin muistan miten hauskaa oli päiväkaupala istua junassa
ja musta väri on hyvin kaunisa ihminen on aina kaunisa?
moonta suuukkoa.

5:22 AM  
Blogger dudivie said...

mutta viiksiä on vaikea suudella

4:19 AM  
Blogger dudivie said...

peruukin kanssa kauniit

5:27 AM  
Blogger dudivie said...

Hur St[r det Till?

3:56 AM  

Post a Comment

<< Home