Talking is mental walking

Charlie Chaplin pelkäsi koko elämänsä koska kukaan ei viitsinyt ymmärtää, oli helpompaa nauraa. Kyse on vakavasta asiasta, missä tekniikka pakottaa kulttuurit nöyrtymään johonkin joka ei ole ihmisyydelle milloinkaan oikein. Zizek on minusta ottanut mallia? Ehkä hänet on ns. luotu? Ehkä ei ollut Zizekiä ennenkuin minä aloitin? Kuten Naomi Kleinkin - ovat piilaakson tuotteita koska me tuotamme ja he rahastavat? * aito ei kopioi ketään *

Monday, June 09, 2008

Googlen tapa toimia

Otapa hakutermiksi sanat "homo garrulus" niin ylimmäiseksi
pomppaa jokin aikuisten seksilelukauppa vaikka sillä ei ole
mitään tekemistä minun tai tämän blogin kanssa.

OHO - SE POISTETTIIN PARISSA TUNNISSA - ONPA ONLINE FIRMA. STALKKAAVAT MINUA VISSIIN?





zzzzz

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Homo Garrulus said...

Minun päävihollinen taitaakin olla Google koska olen paljastanut heidän strategian ja sitä eivät siedä. Mutta samalla kun rupeaa ottamaan tiedon omaksi strategiaksi vie myös ihmisiltä heidän ihmisyytensä perustan: interaktion autenttisuuden.

Se on paha juttu. Tulee olemaan paha seuraus ja sitä eivät voi ymmärtää koska eivät miellä tietoa ns. ihmisyyden kautta vaan teknisyyden kautta ja se ei ole sama asia. Tulkinnassa toisessa ei ole symboolista tasoa ja toisessa on.

9:42 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

No, nyt ovat sen sijaan keksineet gay-yhteisön. Onpa vekkuli miesremmmi sielläkin takana. Taitavat itse olla homoja.

11:03 PM  

Post a Comment

<< Home