Talking is mental walking

Charlie Chaplin pelkäsi koko elämänsä koska kukaan ei viitsinyt ymmärtää, oli helpompaa nauraa. Kyse on vakavasta asiasta, missä tekniikka pakottaa kulttuurit nöyrtymään johonkin joka ei ole ihmisyydelle milloinkaan oikein. Zizek on minusta ottanut mallia? Ehkä hänet on ns. luotu? Ehkä ei ollut Zizekiä ennenkuin minä aloitin? Kuten Naomi Kleinkin - ovat piilaakson tuotteita koska me tuotamme ja he rahastavat? * aito ei kopioi ketään *

Monday, December 17, 2007

Game over?

??

Labels:

25 Comments:

Blogger dudivie said...

taint over Yet

9:10 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Velivell

11:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

yes pat who re You

11:51 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Aiai, tuo oli paha: yks nolla. En osaa sanoa onko solvaus tai kehu. Saanko itse päättää vai olisiko tällä macillä käännösohjelma..jahaha

5:54 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

a lot of mysteries

5:56 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

eine Menge Geheimnisse

5:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=8k3GuVTfWLw

game over - samma sak -

9:44 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

Kulturrevolution; läs ett år gammal diskussion och idag:
http://kulturrevolution.wordpress.com/2007/01/29/dagens-nyheter-fortsatter-ljuga-om-spionskandal/

9:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

tuo video teki mut surulliseksii . mies kutsuu meitä eurooppalaisia ei-kreikkalaisia ..puolioppineiksi..kaiken pisa huhun jälkeen

2:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

secrets are nice when they dont has to do wiht people

4:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

as faar as i understand You kan share secretss and mix or fix aideas ideas ..aidia on kreikaksi no se nyt vaan on eri asia

6:10 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Oppiminen on silti sitä, että samalla kun tietää mikä peli pelataan (heidän peli on jalkapallo, ei siis jääkiekko) niin voi miettiä miten ja kuinka asiat järjestäytyivät juuri johonkinlaiseksi. Ei siis ole ehkä tarkoitus katsoa filmiä oikea-väärä -aspektin kautta vaan pikemminkin sen pelin kautta mikä tekijä näkee. Filmi on sillä lailla kuitenkin hauska, että se sekoittaa niin paljon: minä nauran mm kreikkalaisten futissukille ja kengille....tai siihen että kommentaattori sanoo "Heidgegger" kesken peliä aivan samalla äänenpaineella kun hän sanoisi "Beckenbauer" siinä kohtaan kun pallo orientoituu hänen luo.

Haha, minä siis koen nämä yksinkertaistukset aina raikkaiksi ja saan aihetta nauraa lähinnä ihmisrodulle tai Homo Sapiensille. Itse ylistän Homo Ludensia (leikkivää ihmistä) vaikka en ole sitä itse ihan. Olen vasta Puhetasolla: olen ottanut asiat puheeksi voisi sanoa.

Idea sekin.

11:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

ei minua taida pelastaa enää mikään
ain iin onhan se jumala..

2:59 AM  
Blogger dudivie said...

yes suomessa pelataan jääkiekkoa se on paljon nopeampaa

7:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

tietysti jos toinen pelaa jääkiekkoa ja toinen jalkapalloa ei siinä maaleja tule

11:21 AM  
Blogger dudivie said...

Mun mielestä tuo video oli hieno

11:22 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Kiitos, minunkin mielestä. Minä nauran aina välillä kun mietin miten hupaisaa on kun sekoittaa fundamentteja ja maailmoja. Siinä on oikeastaan luovuuden oikea hahmo: sekoittaminen taitavasti jotta oivallus tulee vasta vastaaanottamisen jälkeen - ei annettuna.

11:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

niin jos totta puhun ensimmäistä kertaa näin jotain tällaista

11:40 PM  
Blogger dudivie said...

äly tulee ståndiksen jälkeen..jahas pitää sitten odotella...

10:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

millainen Pehmisihminen sinulla oikein on ihanteena?

10:42 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Minun miesihanne ei ole pehmis. Hän on vain rakastettava miehenä. Ei poikana, ei kundina, ei johtajana eikä rehtorina. Hän on Mies sillä lailla, että tajuaa mitä on rakkaus naiseen. Se on ihanteeni. Mutta mies saa olla pehmis niin paljon kun kantti kestää. Se ei ole yleensä hirveän helppoa tänä päivänä Out-There.

Minun oma ihanne on siis mies, äijä, oikea haiseva kundiretale joka juo joskus, polttaa jos huvittaa ja pitää siitä, että häntä haastetaan - myös mentaalisesti. Mutta minun oma kasvuni on tekemässä minut enemmän intelligentiaan menevää kuin tukkijätkiin menevää (sääli sinänsä) jotta tänä päivänä minun olisi saatava keskustella myös ns. intelligenttejä asioita erilaisilla letkauksilla, jos sitä haluan. Minä siis haluan, että minua kuunnellaan, ettei ole pakko tehdä itsestään narria.

Kun ympäristömme ei ole lukenut Nietzschen parhaimpia väittämiä (raunon sivulla).

He eivät tajua, että parisuhteen osalta elämää varten on juuri se upea välitila - odotus, kaipuu, rakkaus - jonka takia kannattaa elää. Ei voi pelastaa ketään eikä tulisi tuomitakaan. Mutta rakkaus ja oman elämän kannustamisessa ei ole mitään väärää. Yhdessä vielä ihanampaa voisin ajatella.

Minä haen tiettyä miestä, jolla pehmeät kädet ja samalla kova selkäranka. Joka lähtisi vaikkapa punttikseen minun kanssani: voisin yrittää saada linjat takaisin.

Nyt ei ole ollut mitään motiivia. Ei mitään.

1:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

ihannemies..uskonnnnnollinen niin ja niin hyväuskoisten haaremiin

11:59 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Haaremi saa olla vain yksi: minä.

5:14 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

Olen vaihtamassa linjoja. Olen istunut kököttänyt tässä nelosen linjalla liian kauan. Huomasin, että kolmosen linja on helpompi: se on kuin lukisi logiikkaa: vaikka ei tee mitään niin kehä toistaa itseään ja kun on sitä riittävän kauan harrastanut tietää että Karhunpuiston jälkeen tulee Kaarlenkatu ja sitten Braahen kenttä. So simple.

Mutta minun pitäisi hypätä vaikka kympppiin. Uusi linja ja sitten myös uudet kroppa-linjat. Hmm tål att tänka på. Miten se laulu meni jossa oli Ja-tenkka-påå jne?

7:23 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Rentun Ruusu oli samoihin aikoihin...olipa railakasta menoa, papukaijat ja Kaijat.

12:57 PM  

Post a Comment

<< Home