Talking is mental walking

Charlie Chaplin pelkäsi koko elämänsä koska kukaan ei viitsinyt ymmärtää, oli helpompaa nauraa. Kyse on vakavasta asiasta, missä tekniikka pakottaa kulttuurit nöyrtymään johonkin joka ei ole ihmisyydelle milloinkaan oikein. Zizek on minusta ottanut mallia? Ehkä hänet on ns. luotu? Ehkä ei ollut Zizekiä ennenkuin minä aloitin? Kuten Naomi Kleinkin - ovat piilaakson tuotteita koska me tuotamme ja he rahastavat? * aito ei kopioi ketään *

Tuesday, February 13, 2007

Om jag skulle

...om jag skulle ha skrivit en bok skulle första bästa kritiker ändå
ha slagit ner den...

...om jag skulle ha fått visa min stora förmåga att träna skulle de
ändå ha hittat på att det inte berodde på mig


...om jag skulle ha gett gratis min träning skulle de ändå inte ha
tagit den, för att de var rädda för att jag faktiskt skulle lyckas...

...vad jag än skulle ha gjort skulle oddsen ha arbetat i motsatt riktning
men när vackra gossar rentav stjäl finessen och kommer ut långt
senare är det best sellers. Så fungerar vår värld: och skyll inte på männen.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ideer är inte resultat...
Drömmar är inte verklighet.....
Visioner är insikt över landskapet vi behöver vandra över. På andra sidan ser vi ett nytt landskap.

2:12 PM  

Post a Comment

<< Home