Talking is mental walking

Charlie Chaplin pelkäsi koko elämänsä koska kukaan ei viitsinyt ymmärtää, oli helpompaa nauraa. Kyse on vakavasta asiasta, missä tekniikka pakottaa kulttuurit nöyrtymään johonkin joka ei ole ihmisyydelle milloinkaan oikein. Zizek on minusta ottanut mallia? Ehkä hänet on ns. luotu? Ehkä ei ollut Zizekiä ennenkuin minä aloitin? Kuten Naomi Kleinkin - ovat piilaakson tuotteita koska me tuotamme ja he rahastavat? * aito ei kopioi ketään *

Thursday, January 17, 2008

Merkki

Sain tykkäämisen merkin Androgyynihullulta: Kiitos olen kiitollinen
sillä se oli minulle hauskaa. Joskus luulee, ettei kukaan lue mitään mitä
kirjoittaa.

tämän laitan sitten takaisin ainakin AHM:lle sillä hän
pitää kädestäni lähes joka päivä mutta meitä valvoo B josta minä olen
mustasukkainen. Mutta AHM ei menetä omaa diplomaattista otetta; hän
luovii taitavasti meidän naisten kesken ja keskeyttää joskus naiselliset riitamme.

Labels: , ,

2 Comments:

Blogger Homo Garrulus said...

Annoin Mietteliään päiväkirjalle eli Järveläiselle ja sitten AHM:lle. Mietin vielä kuka muu voisi saada; tietysti IInes ja Kemppinen. Ja sitten voisi kenties Peeär koska hänen kuvat ovat niin upeat ja leiska lyömätön ja runokin -- ja RR ehkä ennen, en enää jaksa lukea hänen mikä on minussa itsessäni vika eikä hänessä sillä hän on minulle jo Wittgenstein tai Moore; kun tuntee sävyn niin tuntee koko tarinan. Tarina ei niinkuin sitten enää muutu kun soundi on tullut tutuksi ihan kuten Elviskin on elvis vaikka sieltä tulee erilaisia biisejä.

Hardheaded woman ym.

Mietin vielä, julkistan sitten jos sitä kuuluu tehdä.

2:04 PM  
Blogger dudivie said...

^^hei raks

3:45 AM  

Post a Comment

<< Home