Talking is mental walking

Charlie Chaplin pelkäsi koko elämänsä koska kukaan ei viitsinyt ymmärtää, oli helpompaa nauraa. Kyse on vakavasta asiasta, missä tekniikka pakottaa kulttuurit nöyrtymään johonkin joka ei ole ihmisyydelle milloinkaan oikein. Zizek on minusta ottanut mallia? Ehkä hänet on ns. luotu? Ehkä ei ollut Zizekiä ennenkuin minä aloitin? Kuten Naomi Kleinkin - ovat piilaakson tuotteita koska me tuotamme ja he rahastavat? * aito ei kopioi ketään *

Friday, August 22, 2008

Hyveet



http://fi.wikipedia.org/wiki/Hyve

ja rakkauteni oli kantava voima
tai oliko se rakkautesi?

Labels:

7 Comments:

Blogger Homo Garrulus said...

Pystyn selittämään tämän fenomeenin, sillä minun elämäni oli tappaa minut joidenkin myyttien seurauksena mutta nyt tajuan mitä tämä on. Onpa hirveää, että vielä 2000-luvulla uskotaan satuihin, peikkoihin ja kaikenlaiseen hörhöön.

http://www.absinthes-anderswelt.de/phaenomene.htm
- sillä minä olen lapsi, jolla on suuret kyvyt nähdä ja ymmärtää ja kokea itseni pedoksi (joka on siis metafoora sille, etten enää suostunut siihen, että minua kiusataan niin rajusti). Mutta itse fenomeeni on myös selitettävissä ihan tieteellisesti: kyse on ajattelun ja tietoisuuden ymmärtämisestä myös abstraktisena kuviona. Minulla se on saavuttanut täydellisyytensä rakkauden takia: nerous on rakkauden lapsi.

9:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

2000 meni jo neroni

4:15 PM  
Blogger komposti said...

Minulla oli joskus rekisteröitynä nikkinä "hyveenorja", lienee se vieläkin, salasanaa en enää muista.

Mm palstan pöljät kingeiksi havittelevat pissikset pilas aikeeni ja vähitellen koko palstan, eikä siellä enää näy olevan keskustelua. Kiitos myös esisensuroinnin toki, kuka viitsii odottaa tuntitolkulla seuraavan viestin ilmestymistä. Siitä varmaan lähti blogien kasvu.

Kauhea hinku niillä kingipissiksillä oli kertoa, että olenkin komposti, mitä väliä?, sitä paitsi olihan palsta ollut tauolla kuukausia, oliko jopa yli puoli vuotta? Oletin kaikkien haluavan ottaa uudet nikit ja aloittavan puhtaalta pöydältä. Vaan nämä kingipissikset eivät sallineet ja siten tuhosivat palstan vähitellen. Lienevät nyt tyytyväisä.

2:30 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Sitä ne tekevät; tuhoavat saduissaan.
Olen kanssasi pahoillaan, minä tiedän sydämessäni mitä on tulla kiusatuksi oikein kunnolla.

6:37 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

Onko sinulla edelleen kuukautisia neroni? Vaivaako epätasapaino hormooneissa?

7:22 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

Kuukautiset eivät tässä viitanneet oikeisiin sellaisiin (piti huomauttaa) vaan henkisiin. Kyseessä ei ole nainen vaan mies. Miehen kuukautiset ovat joskus vaikea tajuta.

9:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

mika on epatasapaino?
mina yksinkertaisesti
ajattelen olet minulle nero:)

12:55 AM  

Post a Comment

<< Home