Talking is mental walking

Charlie Chaplin pelkäsi koko elämänsä koska kukaan ei viitsinyt ymmärtää, oli helpompaa nauraa. Kyse on vakavasta asiasta, missä tekniikka pakottaa kulttuurit nöyrtymään johonkin joka ei ole ihmisyydelle milloinkaan oikein. Zizek on minusta ottanut mallia? Ehkä hänet on ns. luotu? Ehkä ei ollut Zizekiä ennenkuin minä aloitin? Kuten Naomi Kleinkin - ovat piilaakson tuotteita koska me tuotamme ja he rahastavat? * aito ei kopioi ketään *

Monday, August 18, 2008

Vulgäärinen olen minä kuulemma


...koska en ole tiedelaitoksen sokea pingviini
....koska en saanut ääntäni nousemaan edes tiedejulkaisujen kautta
oli pakko muuttaa tone-of-voice vähän alemmaksi; perverssioksi
...koska minua huolestuttaa lasten tilanne Suomessa
....siitä kehittivät sitten, että olen varmasti secondhand sukkavaras
tai terroristi ja joidenkin mielestä yksinkertaisesti SAIRAS

..JOTEN OLEN VAIN VULGÄÄRINEN MUTTA LUPAAN, ETTÄ OLEN SISÄSIISTI.
PISSIN VAIN LEHDILLE, JOITA ON LAITETTU MINUNKIN SAAPPAIDEN ALLE.

Labels:

7 Comments:

Blogger Homo Garrulus said...

Lopettakaa lastemme aivopesun.
Minun pitää ottaa heidät psykiatriin, ei sen takia, että ovat sairaita vaan siksi, että heitä on indoktrinoitu uskomaan, että terve onkin sairas: mutta naiset, jotka ovat työelämässä ovat ilmeisesti sadisteja, koska todellinen hetero-nainen, joka ei ole vinksahtanut mihinkään suuntaan rupeaa tuntumaan sadistien ja aggressiivisuuteen tottuneiden mielestä sairaalta.

Kyse on siitä, että maailmamme/todellisuutemme kääntyy entistä enemmän vinommaksi ja siitä ei haluta kuulla mitään. Onpa outoa.

11:27 AM  
Blogger komposti said...

This comment has been removed by the author.

6:46 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

Olen tullut siihen tulokseen, että on olemassa vanhojen ja uusien rahojen ns. kierrätys (samalla lailla kuten kierrätetään muovipulloja ja öljyyhtiöt päättävät hinnat sen mukaan miten paljon voivat ns. kirjata roskina ja sitten veloittavat kuntia jäte-avustuksina jne eli raha on se paha: raha kierrättää tällä hetkellä niin, että siinä missä Leibniz käytetään pääteoriana niin sitten Wittgenstein sopii sinne uuden rahan osalta selittämään transformaation. Ovat nokkelia mutta minä ratkaisin tämän mentaalisen eli loogisen ongelman:
se on matematiikka ja logiikkaa.
Vanha raha otti uuden rahan siipiensä alle ja se oli syy, ettei saanut enää kasvaa. Nyt Pankki x pyysi mm valmentajiaan opettamaan ns. varastamista (ottakaa hyvät ihmset muiden ideoita, ottakaa) eli ovat valmiita tekemään jopa niin paljon eivätkä ymmärrä, ettei kahden kilon kalakukko mahdu yhden kilon pussiin. Tämä pitää avata avaimista eli Vatikaanista alkaen ja minä tajuan miten nuo kaksi avainta ovat osaksi osa tätä: avaimia ei saa enää kerätä kirkolle sillä siellä taustalla on jo liian paljon kriminaliteettiä että olisi turvassa sielläkään. Pitää antaa opettajien oppia kaikki avaimet ensin: ja rehellisesti.

Tehokkuutta voi siis opettaa myös rehllisesti mutta siihen pitää olla myös luovia ihmisiä ja minunlaisia eivät ole palkanneet koska pelkäsivät mitä se-ja-se sanoo sillä tämä porukka ovat alkujaan pelokkaita ja oppineet ns. olemaan sivistyneitä. Väärä politiikka.

Heijastuu sitten tähän pattiin.

7:01 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

Minä olen hyvin kiinnostunut siitä mistä kirjotat Komposti mutta uskon itse, että naiset, joille nämä asiat ovat tärkeitä ovat tässä maailmassa myös käyttämässä toistensa haurautta hyväksi ja iskevät kanssasisariaan julmasti kylkiluihin, mikäli joku toinen on itseä parempi. Se on pahaa sillä tässä naisilla olisi oppimista miehistä: miehet ovat oppineet pelaamaan joukkuepeliä eivätkä hyödynnä toisten osaamista omien osakkeiden nostamiseen. Naisten tulisi oppia antamaan eli jakamaan tietoa ja siinä olen itsekin saanut huomata, että joudun altavastaajaksi ei miesten silmin vaan NAISTEN.

Joten jatketaan vain näiden surullisten tapahtumien taustojen miettimistä mutta mitään ihan yksinkertaista ratkaisua on turha hakea jos aikoo tieteen tai ideatason kohdalla sanoa jotain. Ideataso tarkoittaa sitä, ettei syytä ketään vaan näkee miksi ihmiset ovat tulleet ns. pahoiksi eivätkä lähde siitä, että vain ovat pahoja.

10:49 AM  
Blogger komposti said...

This comment has been removed by the author.

11:44 AM  
Blogger komposti said...

This comment has been removed by the author.

1:15 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Näitäkin on:

"Koon muistelmat

Varoitus! Saattaa aiheuttaa riippuvuutta! Ei sovi tosikoille!"

eli tämän otsikon ihminen poisti äskeiset postauksensa, jotka liittyivät minun blogiin...mitäköhän meillä on taistelematta tai käymättä läpi; minä en tunne häntä mutta hän vihaa jo lähtökohtaisesti.
Ilmeisesti on tosikko?

8:58 AM  

Post a Comment

<< Home