Talking is mental walking

Charlie Chaplin pelkäsi koko elämänsä koska kukaan ei viitsinyt ymmärtää, oli helpompaa nauraa. Kyse on vakavasta asiasta, missä tekniikka pakottaa kulttuurit nöyrtymään johonkin joka ei ole ihmisyydelle milloinkaan oikein. Zizek on minusta ottanut mallia? Ehkä hänet on ns. luotu? Ehkä ei ollut Zizekiä ennenkuin minä aloitin? Kuten Naomi Kleinkin - ovat piilaakson tuotteita koska me tuotamme ja he rahastavat? * aito ei kopioi ketään *

Thursday, January 24, 2008

Koko Kanel

coco chanel


Kaneli on minun lempituoksu (lihottava!) hmm


"Kaneli on eräs maailman vanhimmista tunnetuista mausteista – kenties jopa ensimmäinen. Jo egyptiläiset käyttivät sitä balsamoinnissa aromaattisena aineena. Vanhassa testamentissa kanelia pidetään kultaakin arvokkaampana. Kun keisari Nero raivonpuuskassaan tappoi vaimonsa, hän antoi katumuksen merkiksi polttaa vuoden kanelivarantonsa"

Labels: , , ,

11 Comments:

Blogger dudivie said...

Milloin Minä näen sinut siinä uudessa Hameessa?

4:12 AM  
Blogger dudivie said...

Menetit yö unesikin vain hetkeksi ja nyt olen taas yksin

4:13 AM  
Blogger dudivie said...

ja pelkään koko ajan muuttuvani romaani tai roolihenkilöksi..

4:15 AM  
Blogger dudivie said...

En usko enää sanojasi.

4:17 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Sitten kun saan ensin levätä sillä se tekee minut rauhalliseksi ja saan voimia mm voimistelemaan. Nyt kaikki valuu pois koska henkisesti ei kukaan kannusta. En siis jaksa pian olla farkuissakaan: kuolen ja se on kaikkien niitten syy, jotka eivät viitsineet ottaa minua todesta. Kuolen pian jos et auta oikeasti.

9:08 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Minä olen jo muuttunut hassuksi mieheksi vaikka olin söde nainen - myös hameissa

10:00 AM  
Blogger dudivie said...

Mikä sinu sitten risoo, uhkailija

10:38 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

puss

11:41 PM  
Blogger dudivie said...

ai am ei material girl and this is ei Virtual World

5:23 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Katso minun postaus Ajatus vaan ei puhetta....ja youtuben filkka. Olet minun maailmani kustantaja.

3:18 PM  
Blogger dudivie said...

ei välttämättä kovin lähelle

10:59 PM  

Post a Comment

<< Home