Talking is mental walking

Charlie Chaplin pelkäsi koko elämänsä koska kukaan ei viitsinyt ymmärtää, oli helpompaa nauraa. Kyse on vakavasta asiasta, missä tekniikka pakottaa kulttuurit nöyrtymään johonkin joka ei ole ihmisyydelle milloinkaan oikein. Zizek on minusta ottanut mallia? Ehkä hänet on ns. luotu? Ehkä ei ollut Zizekiä ennenkuin minä aloitin? Kuten Naomi Kleinkin - ovat piilaakson tuotteita koska me tuotamme ja he rahastavat? * aito ei kopioi ketään *

Thursday, January 17, 2008

Pinocchio













Katse
eteläänpäin
Suomi

http://www.youtube.com/watch?v=ra3JgRhPlH0&feature=related

varmuuden vuoksi kannattaa treenata näitä ilmansuuntia kanssa:
http://www.youtube.com/watch?v=Jn_p6vOonTU

Pinocchio är en italiensk saga av Carlo Collodi (egentligen Carlo Lorenzini - smeknamnet kommer från en by i italienska Pescia som författarens mor föddes i).

Labels: , , ,

36 Comments:

Blogger dudivie said...

Yu make me Day absolute vaikka garruluksen tavoite on lörpötelä loputtomaan keskusteluun

8:40 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

eikä ole, go home ET

10:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

tämän ymmärsin sanoistasi..
'olen älymystöä
epäonnistuin työelämässä (?)
etsin rehellisyyttä rakkautta vapautta (rahan arvoa?)
tieto ei ole oikeaa ellei se ole tuoretta
Kapitalisti Ei tiedä hävinneensä (?)
idän taito on uhka

11:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

and sonyericsson can save us.

11:22 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

sitten alat oppia
rakas

12:41 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

sony päinvastoin kuten palloliitto nyt raahaavat nimenomaan vääriä ajatteluja sillä tehokkuus (jota he ihailevat) on suorassa suhteessa käänteinen rakkauden sanomaan. Heidän takia tulemme nopeammin menemään suohon elleivät näe mitä tekevät oikeasti.

tänk på de

12:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

niin mutta järveläisen kommentti on ylittämätön

12:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

järveläisen kommentti on kuitenkin ylittämätön

1:00 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

Onko minua taas vedetty nenästä?

1:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

millä lailla et edes lukenut kommenttiansa

1:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

if i only could go home..

1:28 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

luin ja pyysin, etten joutuisi enää kaivautumaan Suomesta Kiinaan ja sitten takaisin: maapallon läpi. Siellä on helvetin kuumaa siellä ihan keskellä nääs.

Olet oikeassa, luin tietysti vasta jälkeenpäin mutta se johtui siitä, että leave-your-comment oli siinä valmiina joten ajattelin, että jos lähden vaikka juoksumatolle sen jälkeen niin onpa jotain sanottu ettei sulle tuu paha olo. Minä olen kiltti katsos eli siinä välissä missä en pistele takaapäin (skorppari) enkä hauku (koira) enkä ole paha susi sudelle (minun perusluonteeni ehkä) niin olen kiltti. Nice.

Soft and sweet :)

1:58 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

Home on minun luona jos olet Hän. Minun ET extra tavallinen.

1:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

maailma on keskeltä ontto by the way
joten sinunkin matkasi voisi olla kiinnostava
voiko hyvää palkita jollain muulla kuin rahalla

5:53 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

rakkaudella ja minulle on jo elämää, että saisin vain olla mukana siinä missä muutkin.

Olen aina ihmetellyt miten laiskat, tyhmät ja rumat saavat kaikki paikat ja minä en mitään - aina nauravat vaikka olen monelta osin tuhat kertaa parempi. Syy tuli selville nyt kun valmistuin: nyt tarjosivat varovaisesti merkonomin paikkaa....mutta sitä en saanut ollessani merkonomi - nyt olen kasvatustieteen maisteri erikoisalueena nimenomaan oppiminen filsofisena ajatuksena - ja sen sisälöä ottavat joka päivä minulta vain tostnoin koska eivät siis edes aio hyväksyä minua vaikka ottaisin kuun taivaalta koska se tarkoittaa, että heidän pitäisi myöntä minkälaisia oikeasti ovat olleet - joten kiitos kysymästä: normaalia kehitystyötä tai tavoitteellista työtä mutta sen lisäksi aion myydä erilaisia analyysejä, sillä olen sekä matemaattisesti että loogisesti riitävän osaava. Mietin sitä ja coaching on ollut aina lähellä sydäntä mutta keskivertocoachingtyypit piti kanssa nauraa minut ulos - joten ei sieltäkään voi. Mutta minun tekstejä kyllä lukevat varmasti kuten sinäkin joka ilta ja ottavat opiksi ja sitten ovat siinä kuin itsekeksineenä ja kaikki yksinkertainen on yleensä helppo sanoa että tuon minkäkin olisin voinut: mutta kuten Newton omenansa kanssa ei ole helppoa sanoa ne ihan kaikista yksinkertaisemmat sillä ne ei näy kun haetaan niin vimmatusti kaikkea syvästi monimutkaista ja nauretaan minunlaiselle. Minä tiedän jo lähes kaiken voisi sanoa kun kyse on relaatioista eli miten asiat vaikuttavat toisiinsa. Jumalan kuvaa en ole nähnyt mutta vaikutus on sama kuin syntyessä: korkea abstraktio, vähäinen konkretia. Tämä tulee uudestaan ajankohtaiseksi kun on aika jättää.

Kaikkein oleellisinta mitä olen sanonut koskee oppimisen supistamista mitä siis tehdään pienin askelein ja sen takia ne eivät näy yksilön elämässä mutta näkyvät monen yksilön elämän mennyttä. Ei ole vertauskohdetta koska ne, jotka voisi todistaa ovat haudassa. Tämä on silti tosiasia sillä ihminen kiteyttää sen laajentamisen kustannuksella ja se tarkoittaa sen, että tällä vauhdilla ollaan pian ihan pelinappuloita eikä kukaan enää näe sitä mitä minä paitsi ne, joiden käsissä on informaatio ja tietotekniikka sen matemaattisissa malleissaan. Tämä keksittiin jo kymmenen ehkä kaksikymmentä vuotta sitten ja mietin aina miksi meni niin hiljaiseksi. Nyt minä keksin sen myös, katsotaan kuolenko tai lahjotaanko minua.

Hope not.

7:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

't;it' töitä haluan
minäkin pääsin tekstiin!..ms copyright
oppimisen supistaminen kuulostaa hyvältä..sinä Olet Näyttelijä syvimmältä

3:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

en tiedä mitkä kaikki tekstit täällä netissä on Sinun , niissä on kyllä hienoa kamaa ei muuta voi sanoa

3:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

.

4:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

kuukausi tälläista yhteydenpitoa taitaa riittää

6:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Voisitko Sanoa Ystäväni, mistä Minä tiedän että sinä olet..järkevä ihminen
täytyykö sellainen osoittaa erikseen?

1:13 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

Tapaamalla minua, puhumalla normaalisti eli normaalilla äänellä, ilman huumoria, ilman tavoitteita ja ilman etukäteisfiiliksiä. Puhumalla ja katsomalla minua. Ainoa tapa.

realzara@gmail.com

3:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

no , tuo oli nn uutinen!

9:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

..kiitos. looking back for where we first met

9:56 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

If we met first at your office? There?

11:16 PM  
Blogger Homo Garrulus said...

..or if we regard where I saw you, there is a place called museum for such happenings

11:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Okay, got it: now the day and place?
Lets go to A?

12:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

whereDid u see me?

4:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

in june A is going to B but i ll no disturbe HIM

4:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

valokuvasta(si)? voisin lukea seuraavia asioita, siisteys jyrkkyys

6:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

ja muusta valokuvasta pehmeys
aika vähän, päätelty..

6:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

siisteys on niin harvinainen kalu täällä etelässä

6:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

.

6:15 AM  
Blogger dudivie said...

What kind of Museeum?

9:36 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Doll museum.

8:28 PM  
Blogger dudivie said...

im just an old xxx jos valo sattuu sopivasti niin ei ryppyjä huomaa enkä minä ole huomannut vielä mitään
niin meilä oli roskankuljetuslakon yhdeksäs päivä ja suuri myrsky samana päivänä

4:21 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

niin minä ryppyjä rakastankin, ovat takeena että on joskus tehnyt jotain eikä vain puhunut
kenties tai sitten puhunut riittävästi

11:41 AM  

Post a Comment

<< Home