Talking is mental walking

Charlie Chaplin pelkäsi koko elämänsä koska kukaan ei viitsinyt ymmärtää, oli helpompaa nauraa. Kyse on vakavasta asiasta, missä tekniikka pakottaa kulttuurit nöyrtymään johonkin joka ei ole ihmisyydelle milloinkaan oikein. Zizek on minusta ottanut mallia? Ehkä hänet on ns. luotu? Ehkä ei ollut Zizekiä ennenkuin minä aloitin? Kuten Naomi Kleinkin - ovat piilaakson tuotteita koska me tuotamme ja he rahastavat? * aito ei kopioi ketään *

Sunday, February 17, 2008

Rakkaus

..on sitä mikä on hyvän ja pahan tuolla puolen* .


* Nietzsche muistaakseni




Mutta nyt on sekin vissiin jo koettu ja ihmetelty valmiiksi.

zara

Labels: , , ,

3 Comments:

Blogger dudivie said...

onko se kaukana?

7:26 AM  
Blogger Homo Garrulus said...

Ei ole kaukana: minä olen kiinnostunut vain miehestä, joka rakastaa rauhaa, on suomalainen, on mies eikä homo ja on minua tahtova. Ei siis pelkästään haluava (joka on osa kilpailua) vaan tahtova: tahtoo rakastaa sillä rakkaus on se tavoite eikä nautinto sellaisenaan. Rakkaus tarkoittaa vuorovaikutussuhdetta jossa toinen ja toisen edut ovat yhtä tärkeitä kuin ne omat edut ja omat toiveet. Näin minua ei raksteta vaikka minä rakastan niin. MInä laitan mieheni edut minua ennen ja kestän hänen vajaavaisuutensa ja ikuisen narsisminsa, jota hänen sukulaiset coachaa vielä kaiken lisäksi mutta en saa itse mitään muuta kuin paikan. Paikka vaan - ei rakkautta.

Minä uskon, että mieheni ei osaa rakastaa: hän osaa näytellä rakkautta mutta ei antaa. Hän kohdistaa kaiken itsensä kautta ja se on sitä, että hän ei välitä jos minä itken tai uneksin - se ei merkitse hänelle mitään. Hän haluaa seksiä ja hän haluaa ruokaa ja hän tahtoo, että minä avitan hänen lapsensa (ei meidän lapsemme) kohti sitä mistä hän itse uskoo olevansa täynnä: älyä. Hän tahtoo, että minä vain palvelen hänen lapsiaan (oikeastaan vain toista) sillä hän on laittanut itsensä pelipanokseksi suvun jatkuvuudelle ja näin hän uneksii edelleen pojasta ja minä olen hänen ja hänen äitinsä este tässä heidän unelmassa. Sinä aikana kun myrkyttävät minun elämäni he taas kohdistavat jotain juuri vanhempaan tyttäreeni ja se satuttaa sekä minua että lapsiani molempia.

Rakasta minua Dudi jos olet Hän.

11:17 AM  
Blogger dudivie said...

Nyt jäi kyllä mysteeriksi mutta eikaisehaittaa. Joka tapauksessa kirjoitat aina kauniisti.
Kuuluuko seRooliisi? Sanoit ettet VÄLITÄ ollakaunis. uh näitä väliviivoja
Minusta rakkaus

7:04 PM  

Post a Comment

<< Home