Talking is mental walking

Charlie Chaplin pelkäsi koko elämänsä koska kukaan ei viitsinyt ymmärtää, oli helpompaa nauraa. Kyse on vakavasta asiasta, missä tekniikka pakottaa kulttuurit nöyrtymään johonkin joka ei ole ihmisyydelle milloinkaan oikein. Zizek on minusta ottanut mallia? Ehkä hänet on ns. luotu? Ehkä ei ollut Zizekiä ennenkuin minä aloitin? Kuten Naomi Kleinkin - ovat piilaakson tuotteita koska me tuotamme ja he rahastavat? * aito ei kopioi ketään *

Friday, January 08, 2010

egna kommentarer från catulux.blogspot.com

ost a Comment On: catulux
"Carmen 58"
14 Comments - Show Original Post
Collapse comments
Avatar said...
No mutta mikäs maailma se täällä?
Häikäisee silmiä!

O, but what a world it is here? Dazzle the eyes!

4:41 AM

Homo Garrulus said...
Tämä usein irstas blogi minkä C vetää on siinä mielessä ollut hauska että se luo vuorovaikutuksen sille miessovinistille mitä C edustaa ja minulle, joka en pelkää, että olen vulgäärinen (koska en sitä ole mikäli sanalla haetaan oikeasti irstasta ihmistä koska minä olen hyvä ja laitan ensin kaikki muut ja vasta sitten itseni enkä tee businesta jos olen hakemassa pappisvirkoja enkä aja naisia kirkosta enkä tuomitse lesboja enkä homojakaan jne niin en ole vulgääri vaan olen aika hyvässä mallissa. Malli , muoto, eli tuo Aristoteleen materian vastakohta vaatii myös sen, että näkee rumuuden, paljaan, kuolleen ja likaisen.

Jos nainen, mentaalisessa muodossaan, löytää vain oikeutta katsoa maailmaa näitten vastakohdissa eli kauneuden, puhtauden, peitetyn ja elävän kautta heidän silmät eivät voi kohdata oikeita asioita ja ainakaan rakkautta.

Niin siitä tulee suihinotto (kirjoittaminen tekee snadisti vaikeaa etenkin kun miehen tulee perässä huutamaan ja mesoamaan että itse saan olla itseni kannalta täysin syy sille että elämä on potkinut: enhän ole tuolla auringonpaisteessa polttamassa nahkani vaan viihdyn Catulluksen antiikissa ja siltojen alla Venetsian haisevissa kanaleissa).

Lesbo on nainen, joka on kadottanut kaiken naiseutensa oikeasti eli jos ei ole nainen ei rakasta miestä. Suuhunottavan on täytynyt olla nainen eikä lesbo; miksi muuten polvistua ruman eteen ellei se viehätä?

Homo on sitäpaitsi miehen (ruman) paras ystävä koska homo ei ärsytä miehistä miestä sillä homohan näyttää mieheltä ja mies ei tarvitse miettiä mitä hemmettiä akan päässä taas pyörii.
Niin homo joka sipsuttaa kiltisti koiriensa kanssa on raavaan miehen mieleen: siinä kunnon kaveri.

Mutta nainen ei homoa halua. Haluaa eiku tahtoo miehen koska tahdossa on intentio mikä ei halussa vielä ole. Jos se vie kujiin niin se on vaan elämää - sitä jota pitäisi elää ennen kuolemaa ellei joudu naputtamaan koko elämänsä pöllöjen mummojen perverssiyydestä saatuja herjoja. Pöllö on Ruotsissa af-niminen naikkojen joka oli karmea. Ei ollut lesbo eikä homo mutta näytti homolta ja eli kuin lesbo. Niin hirveäksi en halua vaipua vaikka lesbopöllöt ja muut seireenit sitä yrittävät kuiskata oikeiden miesten korviin.

Laulajatar oli af Uggla muistaakseni, Peppi Pitkätossun kuteet, liikennemerkki taiteenlaijina ja ohjaa orkesteria. Jotenkin on tuttua; onpa tämä genre ainakin laajentunut. Onneksi minulla on Lauri Tähkä muistuttamassa ,että minun genre on suuteleminen. Puss på gurkan siis - mutta lounaita en uskalla enää ns. älykköjen kanssa syödä: he ryntäävät päälle ja pakkosuutelevat, Jumalauta mitkä traumat siitäkin. Pitää siis mennä psykiatrille ymmärtämään mikä saa raavaan miehen tekemään sellaista.

Avatar on Iines taas. Painu sinä täältä. Catullux on mun - ota sä Räsänen; sitäkin minun mies inhoo; katso nyt mihin suuntaan kehittyy tuokin blogi.


...

Conclusion: naisen kuuluu tajuta rumuus ja naiseus myös yhdessä - ja jos ei ole ikinä kiroillut/irstaillut ei voi tietää, että sen kautta voi hävetä ja naiseutta avata toisinkin kuin hihittämällä samaana aikaan kun järjestelee kalliita dinnereitä ja pyytää muita olevinaan -olemisen taidon itseään täynnä olevien tyyppien kanssa sössöttämistä.

Irstailusta Iineskin pitää ja sen takia hänessä on oikeaa naista eikä lahnaa. Luultavasti. En välitä tietää enemmän.

6:47 AM


Homo Garrulus said...
Minulla oli tuollainen varsi. Ei ole enää. Nyt on takapuoli, joka kantaa kroppaa ja lyhyet jalat, jotka eivät sovi korkkareihin vaikka pitäisi olla ne 7 cm:n piikit, että sopisi tämän päivän naiseksi.

Minne annoin nuoruutenikaan? Joku, joka oli sen arvoinen varmasti.

10:47 PM


Homo Garrulus said...
Tai sitten ei. Joku joka koko ajan pelasi kotiin, pelasi kotiin, pelasti kotiin ja loplta
jätti kodin.


Sellaiselle jätin minä elämäni ja varteni. Voi kun lapseni osaisi katsoa etteivät tee samaa - ei saa mennä naimisiin perheeseen, jossa on söötti perse eikä söötit jalat. Ei saa mennä naimisiin perheeseen, jossa mies on vain oikea ja nainen aina tööt.

Koska sellainen perhe saa perseet heilumaan huorilla ja naisilla se taas rupeaa tuntumaan väärältä. Ei saa mennä naimisiin ja antaa elämänsä sellaiselle huoralle, joka vie kaiken mitä on mahdollista ottaa ja heittää syötynä ja riistettynä kuorena pihalle. Ilman oikeuksiakaan. Ilman ihmisoikeutta koska mies oli nainen, joka imi naisesta kaiken ja jatkaa imemistä kunnes on valehdellut ei vain itselleen ja vanhemmilleen, kavereilleen ja työssä ihmisille: on valehdellut koko ikänsä eikä edes kuole sen harmonisempana, ei sen onnellisempana, ei sen rikkaampana eikä sen kunnioitettavamapana kuin se, joka nai rakkaudesta ja kunnioitti myös naista.

Sitä varoitan lastani. Ottaisi viisaasti jos edes kannattaa ottaa. Jospa jäisi vain pois naimamarkkinoilta ja naisi vain around: olisi kenties parempi elämä.

Niin.

12:51 PM


Homo Garrulus said...
Miehet pelaavat aina sanoi Enbuske, ja näytti jotenkin tyytyväiseltä. Minä huolestuisin jos olisin hän.

12:00 AM


Homo Garrulus said...
Vanhat tädit saavat uutta elämää kun pääsevät sotkemaan nuorten elämää.

Sekin on peliä ja jotkut olevinaan hauraat ovat vain yksinkertaisesti happamia, kateellisia ja pahoja ämmiä ja siihen ei ole sanoja. Samalla ovat päältäpäin lempeitä. Heidän selkäranka on vihaa, katkeruutta ja kuolemanpelkoa mutta sen sijaan, että ottaisivat elämästään otetta he viiltävät, rikkovat ja juoruavat enemmän kuin kukaan voi ymmärtää.

Minä taidan olla näitten elukoiden target. Koska en ole kuin he, minun pitää kuolla heidän mielestä ja siksi voi voi hellalettas säälivät miestäni (joka ottaa mielellään säälin ja huomion koska on äitinsä alla vaikka on aikuinen: hänen äidillä on suurempi mentaalinen voima kuin minulla ja se on myös vaikeaa tässä kaikessa: olisi edes mies koska naiset eivät ole edes naisia.

10:16 PM


Homo Garrulus said...
Se, että minä olen lihonut ei saisi olla kaiken syy mitä myös appi näkee ja inhoo. Minä voin sanoa, että olen lihonut heidän takia: koska minut stressattiin lähes sairaaksi siitä, että jotkut saivat purkaa omaa sadismiaan joka on juuri lähtöisin tuollaisista äiti/lapsi suhteista eli väärästä kasvatuksesta.

Sitäkö olisi pitänyt matkia? Sekö oli oikeaa pedagogiikkaa näitten viksujen mielestä? Kysyn vaan
kun elämäni aikana en saanut tilaisuuttakaan koska oli tätä helvettiä ja viisastelua suoraan hautakammiosta.

10:20 PM


Homo Garrulus said...
Mainittakoon, että ne, jotka minua eniten parjaavat, inhoavat ja herjaavat ovat yleensä tosi köyhistä perheistä, eivät ole lainkaan kouluttautuneita mutta ovat Banduran oppien lailla oppineet elehtimään kuin sivistyneet, oppineet kantamaan timantteja, joita heidän aviomiehet ovat heille ostaneet ja ovat olleet tärkeitä ja uskotelleet, että ovat oikeasti sivistyneempiä kuin esim. minä. Minä en nimittäin ikinä työntänyt tuolin alle sitä, etten ole rikkaasta perheestä ja tämä oli se "väärä käyttäytyminen" koska nämä Eeevat ja eevoja tehneet naiset tajusivat kyllä mitä se kertoi: että olin paljastanut heidän typerän tavan hirttää mies väärällä tavalla avioliittoon.

Ja sitä uskoivat minustakin.

Itsestäänhän sitä muita tuomitsee

10:23 PM


Homo Garrulus said...
Mutta miksi mies lopetti keskustelun n. 20 vuotta sitten en voi ymmärtää.

10:23 PM


Homo Garrulus said...
Huomasin, että tietkoneemme verkko on jaettu ja se, minkä olisin kirjoittanut on valunut jonnekin minkä nimi on "naapurusto" eli onko niin, että minun valtava filosofian tietotaito (nimenomaan tietotaito eikä pelkästään hokemista mitä joku on sanonut sida-upp-och-sida-ner mikä on tavallinen tapa osata filosofiaa ja joka ei tarkoita hevon persettä kauniisti sanottu) niin minun tietotaito minkä olen täällä n. 5-6 vuotta yrittänyt kirjoittaa ja aina mietin mistä johtuu että valuu ulos eetteriin ja mieheni räyhää ja huutaa ja lapset pelkäävät ja pelastavat nahkansa valehtelemalla muille lapsille (lähes aikuisille narsistisukupolven edustajille) ja vanhat sikamaiset ämmät taputtavat käteen kun v-mäinen nainen jolla hemmetin taistolaisisä ei pääse poterostaan minnekään ja loukkaantuneet siat jotka eivät ole ikinä viitsineet mitään kuulla taputtavat myös käsiään.....


....ja kaiken sen, minkä olisin voinut kirjoittaa käännettiin kuten Leevi sen tiesi; miten voi kääntää valkoisen mustaksi ja mustan valkoiseksi koska järjelstelmä ja tieto itsessään on valehdeltu jo ammoisista ajoista joskus 1300 luvulta asti.

Sitä ei narsut tule ajatelleeksi...ja oppivat ulkoa.

Tämäkö on kohtaloni niin Tervon Koljatti ei ole mitään minkä minä aion kirjoittaa: onpa paska maa ja paskat auktoriteetit ja paskat perheenjäsenet ne jotka möivät oman sadismin takia.

Paska on siis lievä kirosana Kemppinen. Minä olen istunut täällä ja itkenyt kuin vanki ja alakerran ämmä (hullu sekin luultavasti) tulee varovaisesti kysymään olenko ollut muualla ja on kivaa, että olen tullut takaisin.


????? Kukaan muu ei ole koko ajan kotona kuin minä; ei edes talonmiehen muija jos sellaista olisi.
En ole liikkunut minnekään viimeiset 10 vuotta ja estivät paskapuheillaan normaalin elämän ja sitten Roulumieskin (?) joka pitäisi olla fiksu ihminen rupeaa yhdistämään minut isääni vai?

Olenko oikeassa, että näin on mennyt? Kuinka sairaaksi tämä maailma voi enää tulla - kysyn vaan.
Ainoa joka on tästä onnellinen on anoppini joka on lietsonut pahaa mieheni veljen kanssa about 20 vuotta ja koska minut ei enää minnekään pyydetty ja kiusaamiset yltyi tähän skaalaan enkä ole tiennyt minne mennä koska äitini mustamaalasi ja manasi minut ns. sairaaksi jopa tädilleni Ruotsissa niin täällähän olen vankilassa.

Alan tottumaan että olen täällä: en käy edes ulkona enää ja silti en ole seonnut sanan oikeassa merkityksessä mutta mietin missä olisi oikeita eläviä ja tuntevia ihmisiä enää?

Missä on siis humaani paikka kaiken valheen ja tappoinnon lisäksi? En valehtele, voin vannoa.

6:12 AM


Homo Garrulus said...
Äsken tuli tv:stä ulkolainen ohjelma (USA) pedofili-määrästä joka räjähdysmäisesti näkyy heillä ja se on aina tuttu joka on tämän takana. Minä uskoi kun hullu psykologiämmä (ehkä vielä kaiken lisäksi tiedä häntä syykin minun elämälleni tätä nykyä ehkä? Hakevat pedofileja kuten muut hakevat ehjiä sukkia katsomalla kaikkia saumoihin jättäen rumat tuomiot sitten kun oma havainto ei ollutkaan oikea mutta näitten paskaihmisten statushan ei muutu silti - saavat siis jatkaa omissa vastaanotoissaan vaikka ovat vaarallisia ympäristölle siinä kun yrittävät olla jotenkin edellä) niin kerran muutama vuosi sitten puhui siitä, että on liioteltu juttu ja kaikenlainen hössötys kun ei parempaa keksitä kuten allergiat oli kymmenen vuotta sitten ja psykopaatit tuossa n. 4 vuotta sitten.

Mutta minua on kaikesta katsottu ja epäilevät ovat omissa typerissä seuroissaan aina aivan varmoja.
Miten hävyttömiä ovatkaan nämä kusipäät jotka laittavat mitä vaan toisten päälle ja saavat lietsottua mitä vaan: siihen nähden Halla-aho on kuin raikas kesäpuro ja nämä linnanherrat ja muut olevinaan olevat uusrikkaat sairaita omissa pyrkimyksissään nousta kalifin paikalle.

Mitä siis minun pitikään sanoa? Niin, tuo pedofili juttu taitaa kasvaa ja siihen on mielestäni syy sellainen, että siinä kun Heidegger tajusi olemisen muodon (obs muoto) hän tajusi, että jossain kohtaan mennään suoraan omaan napaan eli katsotaan sisäänpäin ja se näkyi 50 vuotta egoistisena normaalina ja pian käännös menee vielä suuremmalla kulmalla suoraan kohti nuorempaa ja nuorempaa: näin aasian tyttölapsia voi sitten myydä eli on olemassa paha monetäärinen hyöty kun tietää miten käänne tapahtuu. En ole varma onko kukaan sitä oikeasti tajunnut mutta minä olen: näen nämä asiat abstraktisesti ja yritän kirjoittaa matematiikkaa ja olen jo aikaisemmin halunnut mutta minut sammutetaan ja tapetaan lähes viikottain ja ilo ei pysy pystyssä. Yritän olla dokaamatta ja syömättä koska avunpyyntöhän ei auttanut vaan sain entistä enemmän sikoja ja haita liikkeelle.

./..

8:00 AM


Homo Garrulus said...
./..
Tämä on ollut nightmare; yleensä voi mennä jonnekin ongelmiensa kanssa mutta tässä ei voinut koska muut eli horroksessa ja jonkinlaisessa haaveilluusiossa mistä Brentano kirjoitti. Minä näen sen mutta minä en löydä sanoja miten selittää.
Ostin Niiniluodolle pienet venäläiset nuket (pöllö ja oliko se haukka?) jotka ovat merkitys ja tarkoitus, jotka esiintyvät kerroksissa: Näissä on box ympärillä ja boxin sisään toivotaan ilmaa. Nyt minun bestis sanoi, että hän uskoi hukkuvansa tai ettei saa ilmaa ja sen takia kertoi minun salaisuuteni (jokaisella on jotain!) ja pahensi minun tilannettani ja sai minusta sairaan kaiken lisäksi tai siis sitä väitti koska oli petturi luonteeltaaan hänkin.

Entinen bestis siis. Ja Saarisesta ja Himasesta olen samaa mieltä kuin RR - eivät ole varsinaisesti filosofeja vaan ovat taiteilijoita joita hyödynnetään ikäänkuin älykkömuotoisesti. Ovat leikisti älykkäitä ja tosiasiallisesti vain keskivertoja vaikka hassuja.
Saarinen ainakin on kiva kun on pellevaatteissaan.
Yritin matkia - ei tullut mitään - olen oikea filosofi ja muut koki pelleksi ja Esan oikeaksi.

Niin se menee tämä projisaatio.
ps. sen takia kun mieheni katsoo nuoria mimmejä ja jos me eroamme hän menee takuulla nuoren ja söden ja pienen (!) pimun kanssa suhteeseen ja siinä on paljon enemmän pedofilitemppuja kuin minussa joka huutaa vaan - ja sitäkään en aina ole tehnyt mutta voisiko joku tajuta missä paineessa olen elänyt? Monta vuotta. Taitaa vain olla Dumellin perhe enää joka voisi tajuta; heidänkin perhe rikottiin samasta syystä.

Minun piti joka paikassa katsoa, ettei ole myrkkyä kahvissa, vaihdetut viinilasit, oven lukko auki jne ja silti esiintyi asioita jotka eivät enää esiinny. Jos joku haluaa tietää miten paskamaista on kun on koko ajan peloissaan - koko ajan - niin voin sanoa että lihominenkin on aina pientä.

Pienet ja suuret asiat tuppaavat menemään herrasväeltä aivan sekaisin ja sen takia heidän herreegyyy skandaali esiintyi - kirjoittamisen estetiikassa: siinä oli riittävästi voivottelemista näille, joiden pää on lähes hyttysen kokoinen sisältä.

bzzzz pientä surinaa ja suuret melut aivan jonninjoutavista asioista kunhan saa olla vain framilla. Härregyy...voi voi Härregyyyyyyy

8:01 AM


Homo Garrulus said...
Hullut nuo roomalaiset

10:32 PM


Homo Garrulus said...
Idefix - fix ide

1:56 PM

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home