Talking is mental walking

Charlie Chaplin pelkäsi koko elämänsä koska kukaan ei viitsinyt ymmärtää, oli helpompaa nauraa. Kyse on vakavasta asiasta, missä tekniikka pakottaa kulttuurit nöyrtymään johonkin joka ei ole ihmisyydelle milloinkaan oikein. Zizek on minusta ottanut mallia? Ehkä hänet on ns. luotu? Ehkä ei ollut Zizekiä ennenkuin minä aloitin? Kuten Naomi Kleinkin - ovat piilaakson tuotteita koska me tuotamme ja he rahastavat? * aito ei kopioi ketään *

Friday, January 08, 2010

egna kommentarer från en annan blogg

Post a Comment On: catulux
"Carmen 57"
8 Comments - Show Original Post
Collapse comments
Homo Garrulus said...
Ihan Per Stenbäckin näköinen heppu

2:00 AM


Homo Garrulus said...
Ilkka ja Pärre ne yhteen soppii
mutta hen ei saa mennä pussauskoppii

2:01 AM


Homo Garrulus said...
copyright for Pussaus
is mine

iini miini mai -
entten tentten teelikamentten

hiipula haapula hott
viipula vaapula vått
sått och klått
hörru Harry - de blir noo ingenting av dehär

jävla diktandet ialla fall
för det är fallet
sa Ludwig
världen är allt som är fallet
och de fällde mig
så jag är världen enligt den syllogismen
ellerhur

fallet - the fall
hösten
för hösten är min och
jag är din
(inte din)
och du är min
men jag
är skorpion och tjock och ful
så det så

men jag mår bra och har sheivat mina vackra ben
såm är såsom jag: stadiga -
stadig är jag
som är så fin
men som inte tänker skriva för
det ger så lite pengar
pengar pengar
mani
hani
jag elskar dej på norsk
så torsk
som du är

hej fadderallanlej tjoheij
skoål på missåmmarn
miss igen
så det e så bra
att pärre syklar till sverige
men har orkar baa till
åland
så ålänningar skall akta sig
för rysen kommer
akta akta rysen kommer
kommer
kommer och
taaaaaar dem i påsan
i påsan i påsan
tjofadderillanlej tjohej
pådej
catu-lux pusspux sux

2:10 AM


Homo Garrulus said...

Skämt, skratt, tårar
bakom lyckta fönster
drar,
söndrar,
undrar
damen i slöja

Männen beundra
så stora, så runda
de dragen
vår vardag
den glada och bundna
men djupt inne
bakom fernissan
mellan allt självklart

Inte från fönstrets inramning
utan från hjärtats optik
ser världen så liten ut,
hjälplös, gammal, torr
men livet däremot
formas, öppnas, ritas
starkt
och rätt.

Att se är därför inte att titta
utan att glömma det sedda.

..

Aito hyvä käyttäytyminen ei ole
sitä, että näkee, miten joku kaataa
kastikkeen liinalle (ja vielä herjaa)
vaan sitä, ettei sitä suostu näkemään.
Se on sivistystä.

Bildning på svenska ja sana Bildung
on tullut sanasta KUVA eli näkemisestä.

12:59 AM


Homo Garrulus said...
Toisen puolesta ei tarkoita toisen puolesta häpeäminen joka on toisen puolesta elämän pilaaminen oman kypsymättömän elämän takia.

Kuka siis maksaa näitten tekemättömät sielulliset kasvut? Minä maksoin tämän oman kieliryhmäni osalta aika paljon n. 50 vuoden ajan - ja minun kautta huomiota saaneita oli sitten siinä aika monta.

Transformaatio kulkee siksi väärinpäin suhteessa minuuteen ja suhteessa toiseuteen. Voit pyytää JPRoosia miettimään ja kenties Harakka voisi siitäkin sitten kirjoittaa tai kuka nyt ehtii.

1:02 AM


Judas said...
Nythän mä vasta huomasin, että nämä eivät ole sinun runojasi catulux. Et taida osata edes latinaa. Kuka tämä Kemppinen on?

2:27 PM

catulux said...
Judas. Iskariot. Ihminen. Veljeni.

En osaa latinaa. Enkä kreikkaa.

Olen helvetin huono remonttimies. Surkea kirjoittaja. Ja runon aikaan saaminen ja minä, minuus ja minä itse ovat mahdoton yhtälö. Itse asiassa en osaa mitään.

Pullan syönti onnistuu silloin tällöin. KIlo kerrallaan.

Ja Kemppisiä löytyy ihan joka puolelta. Ainakin täällä kohden Linnunrataa.

2:58 PM

Homo Garrulus said...
Kun naiset ovat toisille kateellisia
heille kelpaa mikä vaan kunhan ei kateuden kohde vaan pääse päämääräänsä vaikka olisi heidän ns. poliittisten pyrkimystenkin mukaista.

Nainen ei ole poliittinen vaan vittumainen eli sukuelin edellä raottaa siinä missä on tilaisuus. Nainen, joka on kateellinen ja jonka rakoa on osoitettu rupeaa toimimaan kuin kimpaantunut villieläin eli käyttää loppuelämänsä energiansa ja typerästi käytetyn vitaliteetin elämänsä loppupuolella tappaakseen sen toisen naisen. Ei ole olemassa sanaa tälle raadolliselle vihalle ja jos mies on vätys naista ei suojaa ainakaan toiset naiset. Tässä asetelmassa on se sadismi, että mies, joka ei ole oma mies ei saa kulttuurin takia tulla auttamaan ja nainen ei saa edes lähestyä näitä muita miehiä edes avunpyynnössä koska se tulkitaan herjana ja vittumaiset saavat heti vettä kiukaisiinsa: onpa huora huutavat. Mutta näin Maria Magdaleenaakin tapettiin, naisten tahosta.

Nainen ei näe omaa saatanallisuutta eikä sitä voi naisten kesken edes ottaa puheeksi koska vääristävät ja korupuheilla siistivät todellista sikamaisuutta jolla he itse asiass elävät. Frigidi akka on kateellinen kaikille, joilla on sex appealia ja se on pahempi ja taustalla toimivampi ase kuin arvata saattaa. Ikävää on, ettei miehet välitä koska heidän pisteet kasvavat tästä samasta akkojen raadollisesta työstä. Miten joku ämmä - vanha tai nuori - käyttää omaa vitutustaan energiana on vaikea tajua. Näitä pitäisi tutkia: väärin käytetty energia sointuu pahasti elämässä missä pitäisi olla solidaarisia. Mutta pojan äidille oma poika on pakko olla Jeesus ja Maria magdalenan äiti taas oli vakuuttunut ettei se oma luopiopenska nyt ainakaan voi olla mikään ns pelastajasortti. Haha, mokoma laiska likka.

Synergiaetu tulee siitä, että nämä kaksi pahaa ja kateellista naista tekevät yhtääkkiä yhteistyötä rikkomalla omat perheenjäsentensä elämä - se on heille suurempi tyydytys kun se, että perhe saisi elää onnellisena.

Twtisted: kuka siitä on runoillut hyvä Catullus?

1:44 AM

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home